Jak mogę zgłosić reklamację dotyczącą domu?
Reklamacje można zgłaszać poprzez formularz online dostępny na naszej stronie: https://formularz.wolfhaus.com.pl/Formularz-reklamacyjny/
Skąd mam pewność, że moje zgłoszenie zostało przesłane?
Twoje zgłoszenie zostanie automatycznie potwierdzone mailem do 24 godzin od momentu wypełnienia formularza. Jeżeli nie otrzymałeś wiadomości potwierdzającej, skontaktuj się z nami telefonicznie, pod numerem: +48 516 607 204 , lub mailowo: serwisdomy@wolfsystem.pl
Jak długo trwa rozpatrywanie reklamacji?
Standardowy czas rozpatrzenia reklamacji wynosi do 14 dni roboczych od momentu jej zgłoszenia. W niektórych przypadkach czas ten może się wydłużyć. W takiej sytuacji poinformujemy Cię o tym mailowo.
Jak dowiem się o zmianie statusu mojej reklamacji?
O statusie reklamacji będziemy Cię informować drogą mailową.
Czy reklamacja jest płatna?
Rozpatrywanie reklamacji jest bezpłatne. Koszty ewentualnych napraw są zależne od wyniku analizy zgłoszenia i zakresu gwarancji.
Jakie są najczęstsze przyczyny odrzucenia reklamacji?
Najczęstsze przyczyny odrzucenia reklamacji to:
Co się dzieje, jeśli moja reklamacja zostanie odrzucona?
W przypadku odrzucenia reklamacji otrzymasz szczegółowe uzasadnienie oraz informację o możliwości odwołania się lub wykonania naprawy na własny koszt.
Czy mogę zgłosić reklamację po zakończeniu okresu gwarancji?
Reklamacje po okresie gwarancji mogą być zgłaszane, jednak ich rozpatrzenie będzie podlegać innym zasadom. W takim przypadku oferujemy odpłatne usługi serwisowe.
Czy mogę zlecić naprawę usterki komuś z zewnątrz, zanim zgłoszę reklamację?
W przypadku podjęcia jakichkolwiek działań naprawczych bez wcześniejszego przesłania informacji nt. przyczyny oraz ewentualnych kosztów naprawy gwarancja zostanie utracona a koszty pozostaną po stronie inwestora.
Jak mogę się skontaktować w sprawie dodatkowych pytań dotyczących reklamacji?
Możesz skontaktować się z naszym działem serwisu mailowo, pod adresem serwisdomy@wolfsystem.pl